Friday, October 29, 2010

Jurnal Refleksi Minggu Ke 14

Pada minggu ini saya berasa sedih sekali kerana ini adalah kuliah terakhir kami bersama En amran. Pada pandangan saya kelas ini memerikan informasi yang baru tentang muzik walaupun saya pelajar muzik. Ada juga saya tidak mengetahui dengan terperinci tentang muzik tradisional. Di samping itu kita dapat memperolehi ilmu teknologi dan cara membuat blog.

Kadangkala membuat jurnal refleksi juga saya rasa malas tetapi En amran memberi peluang kepada kita semua untuk membuat juga walaupun lewat. Terima kasih En Amran.

Pada permulaan kelas, kami satu kelas mengambil gambar bersama En Amran untuk membuat kenangan. En Amran juga sporting melayan karenah kita semua. Kelebihan wujudnya blog, saya dapat bertukar-tukar pendapat dengan kawan, pensyarah sendiri, memerlukan skill kemahiran berfikir dan dapat mempelajari sesuatu yang baharu. Nota-nota, pembentangan dan menjawab soalan di buat melalui blog. Oleh itu, bagi saya penggunaan ICT melalui blog ini sangat menakjubkan dan teknik sebegini boleh di gunakan oleh para guru untuk tujuan pembelajaran yang baharu. Selain itu, penggunaan blog ini juga kita boleh berinteraksi dan meluahkan pendapat, bertanya soalan serta sebagainya.

Kesimpulannya, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih terutamanya kepada En.Amran yang telah memberikan ilmu kepada kami yang tidak terkira dan bantuan kepada saya dan rakan-rakan yang lain. Selian itu, terima kasih kepada kawan-kawan juga yang telah banyak membantu saya dan memberi sokongan kepada saya. Salam perpisahan buat semua rakan-rakan dan harap kita jumpa lagi pada semester depan..Assalamualaikum

5 comments:

~cikshue~ on October 29, 2010 at 9:21 PM said...

setiap pertemuan pasti akan berakhir..lagipun boleh lagi jumpa encik amran lepas ni. huhu~good luck in final exam..~

syafiqa on October 30, 2010 at 5:15 AM said...

akhirnya, kita dapat menghabiskan kuliah dengan jayanya..tahniah

SMP2252 NADIA on October 30, 2010 at 5:25 AM said...

saya juga turut bersedih..moga kita dpt belajar bersama-sama en amran lagi..segala suka duka dikongsi bersama..

SMP2252 Holoahshin on October 31, 2010 at 6:32 AM said...

Asya .... x nampak u nangis ??? walaupu u sedih ... wakakaka.... memang lah kita semua sedih .. rindu kat En Amran ... heheh

Teoh Koh Sing on October 31, 2010 at 8:52 AM said...

jangan sedih ya asya....boleh jumpa en amran kat mamak...haha.......

Post a Comment

 

blog pelajar kumpulan A

Blog pelajar kumpulan B

Blog pelajar kumpulan C

smp2252 asya Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template